Intro

Αγαπητά μου παπάκια,

Τη λένε η Σταυρούλα. Είναι από τα καλύτερα πράγματα που μου συνέβησαν το 2017. Την ήξερα κάποιο καιρό, μα δεν είχαμε ανταλλάξει πολλές κουβέντες. 
Ένα από τα τελευταία βράδια του Αυγούστου ξεμείναμε μεταξύ μας μετά από μια έξοδο μεγάλης παρέας. Με την τρέλα που κουβαλάω σε μερικά δευτερόλεπτα έμεινα με το σουτιέν και το βρακί και την έπεισα να πέσουμε για βραδινό μπάνιο στη θάλασσα μεγάλου παραλιακού καφέ! Όχι ότι ήθελε και πολύ προσπάθεια να την πείσω. Από εκείνο το δευτερόλεπτο κατάλαβα ότι οι τρέλες μας θα συγχρονίζονταν! 
Λίγες μέρες μετά σε ένα σκατόβραδο που είχα, βρέθηκε ξύπνια στις 4 το πρωί και ήταν εκεί για μένα σα φίλη χρόνων. Αυτό ήταν. Από τότε περάσαμε πολλές μέρες και πολλά βράδια μαζί. Και πάντα έχουμε τόσα πολλά να πούμε... Να δεις που μια μέρα θα τετραγωνίσουμε και τον κύκλο! Γιατί είναι εκείνη και είμαι εγώ... 
Εχθές πίναμε τον τελευταίο απογευματινό καφέ του χρόνου χουζουρεύοντας στο σαλόνι της που έχει πια ακούσει τα πάντα! Κι εκεί που φιλοσοφούσαμε μου λέει «μήπως φταίει τελικά που δείχνουμε τόσο ενδιαφέρον;» 
«Μήπως αν γράφαμε καμιά φορά στα παπάκια μας κι εμείς ότι συμβαίνει ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα;»
 Σωπαίνω για λίγο. Σκέφτομαι πως έχω κουραστεί να νοιάζομαι για τα πάντα την ίδια στιγμή που απολαμβάνω το να κάνω πίσω προτάσσοντας την αγάπη. Δε μπορούσα να αποφασίσω εύκολα. Μονολογώ «μεγάλη κουβέντα ανοίγεις»... Και αυτομάτως μου έρχεται η ιδέα. 
«Θες να φτιάξουμε ένα blog;»
«Ένα ημερολόγιο που θα γράφουμε όποτε το έχουμε ανάγκη τι είναι αυτό που γράψαμε εκεί που δεν πιάνει μελάνι...» Γιατί πρέπει καμιά φορά...
Κι έτσι γεννήθηκε αυτό το ημερολόγιο. 
Συμφωνήσαμε να το βαφτίσουμε αγαπητά μου παπάκια, για να γλυτώσουμε το ban! 
Δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν πρέπει καμια φορά να γίνεσαι σταπαπακιστής! Καμία περίπτωση δεν είναι όμοια με άλλη, αλλά ο χρόνος πάντα δείχνει αν αξίζει να κοιτάς και την πάρτη σου καμιά φορά. 
Αγαπητά μου παπάκια σήμερα είναι η πρώτη μέρα του καινούριου χρόνου. Στα παπάκια μου δεν γράφει τίποτα, τ’ αφήνω όλα στο 2017 που έφυγε κι εδώ είμαστε...

Καλή χρονιά! 

Comments

Popular Posts